Curso presencial ”Xestión das agresións e do acoso nas redes sociais. Propostas prácticas e accións preventivas”.
EDICIÓNS: A CORUÑA, LUGO e OURENSE.
VÁLIDO: para CXT, Sexenios e Oposicións
MODALIDADE: PRESENCIAL
NÚMERO DE HORAS: 10
14 de Septiembre de 2021

CURSO PRESENCIAL DE PREVENCIÓN

”Xestión das agresións e do acoso nas redes sociais.

Propostas prácticas e accións preventivas” .

10 horas

Coñecer ou contactar con xente, relacionarse co resto de profesionais, compañeiros de traballo, xefes ou supervisores, así como os usuarios ou destinatarios da nosa actividade laboral, son actividades que facemos a diario. Así, mediante estes novos instrumentos ou canles tecnolóxicos podemos achegar comunicacións, establecer coordinacións ou desenvolver tarefas laborais de forma moi rápida e áxil, polo que, sen ningún lugar a dúbidas, estes instrumentos comportan importantes beneficios e vantaxes no noso desempeño profesional.

Agora ben, o emprego destas novas tecnoloxías tamén traen consigo a aparición de novos riscos, tales como o incremento de novas fórmulas de violencia e acoso laboral baseada no uso das TICs e as redes sociais, motivo polo que parece imprescindible capacitar aos traballadores e traballadoras para que dispoñan dunhas pautas ou protocolos de marcado carácter práctico que lle permitan prever, detectar, actuar e xestionar estes graves riscos laborais de carácter psicosocial, así como establecer e fomentar hábitos sociais saudables no manexo das TICs.

É por tal motivo que, dende CSIF Ensino, convidámosvos a participar nesta actividade formativa dado que os docentes son un dos grupos de traballadores que máis empregan estes recursos tecnolóxicos e, en consecuencia, están expostos a estes novos riscos de marcado carácter psicosocial.

Se desexas participar, comproba a edición que fose do teu interese e o procedemento de inscrición.

Os asistentes que, cumprindo co requisito de asistencia a esta actividade, recibirán un diploma acreditativo da súa asistencia.

EDICIÓNS:

Ourense: 5 e 6 de outubro, de 16:00 a 21:00 hrs, no Campus Universitario As Lagoas, Ourense.

A Coruña: 7 e 8 de outubro, de 16:00 a 21:00 hrs, na Fundación Raizame, As Xubias de arriba, nº15, 15006 – A Coruña.

Lugo: 20 e 21 de outubro, de 16:00 a 21:00 hrs, no salón de actos do Hospital Universitario de Lugo (HULA)

INSCRICIÓNS:

Chamando por teléfono ao 676 686 153 ou remitindo un mail a ense27@csif.es, indicando a Edición na que se desexa participar xunto co nome, apelidos, dni e datos de contacto